Ebba

Dancing in the rain Baby

besviken

Publicerad 2016-01-02 18:51:07 i

Ingen svarar på mina sms länge. Jävla dålig stil. Nå väl, vill han inte, så ska jag inte krusa honom... Han ligger väl med sina kompisar, skulle inte bli förvånad. Lössläppt verkar vara de rätta ordet just nu.
Hoppas han aldrig får en flickvän, vem fan vill ha han liksom? Inte en jävel. 
Hoppas bara att hans äckliga Kk inser det, och hans tjej kompis, ja . Att dom lämnar honom. Så han blir ensam. 

Vissa förtjänar ingenting. 

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2016-01-02 18:55:46

Haha ja stå på dig!

Postat av: Fia

Publicerad 2016-01-02 19:52:31

Nu får du fan lägga ner! Ta bort inlägget genast! Det är personligt påhopp!
Så lägg ner och ta väck inlägget innan jag anmäler dig!

Svar: Men lugna dig.
Ebba

Postat av: Fia

Publicerad 2016-01-02 19:57:26

Nej jag tänker inte lugna mig! Jag har varit lugn länge! Jag vet vem H är! Och han är en underbar person! Och det är du som går miste om en fin person i ditt liv!

Svar: Men Jesus! om du nu är så jävla kär, så kan du dejta honom.
Ebba

Postat av: Fia

Publicerad 2016-01-02 20:03:12

Nu är du en barnrumpa vet du om det?! En riktig liten barnrumpa som inte kan ta konflikter.


Svar: är jag inte. så håll käften i stället va.
Ebba

Postat av: Fia

Publicerad 2016-01-02 20:06:26

Du är så skrattretande.
Du kan klaga på andra, men så fort någon yttrar sig om dig då klarar du inte av det.

H har en massa fina människor i sitt liv, så jag vet om att han klarar sig utan dig.

Svar: Fina människor? ja jo.. Hon fotografen som bara manipulera honom till det yttersta. Verkligen jätte bra folk du.
Ebba

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

28 år. Totalt ointressant, men gillar att äta chips, pilla mig i naveln och kolla på tv om kvällarna. Med andra ord, är jag en riktig jävla drömtjej. Men svårflörtad.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela